اس ام اس خدا سری 1
تاریخ : یک شنبه 9 شهريور 1393
نویسنده : samandoon

همیشه دلتنگی ام را در دریای آغوش تو ریختم ، عجیب این دریا معجزه می کند !
تمام غم را می بلعد و باز آرام آرام است
دریای لاجوردی من ، خدای من . . .

———————————–

خدایا مرا ببخش از اینکه همیشه از تو می خواهم اما تو را نمی خواهم !

———————————–

یادم باشد که امید خوشبختانه از دست دادنی نیست . . .
آنهم امیدی که رو به سمت خدا باشد . . . !

———————————–

خدایا . من درکلبه فقیرانه ی خود چیزی دارم که تو درعرش کبریایی خود نداری .
من چون تویی دارم وتو چون خود نداری . . .

———————————–

نگران آینده نباش
خدا قبل از تو آنجاست . . .

———————————–

عاشقِ خدایی هستم که چه بخواهیم و چه نخواهیم ، دوستمان دارد !

———————————–

آنگاه که نمادی از امید در فنجان قهوه ات نمی بینی
و در طالعت نیز خبری از معجزه نیست
بدان که خداوند همه چیز را به خودت سپرده تا بهترین ها را بسازی . . .

———————————–

صاحبخانه ی دل خـــــــــــداست !
آن را به هر کسی اجاره نده . . .

———————————–

دیکته زندگیمان پر از غلط است ولی نگران نباش . . .
خودش گفته قبل از نمره دادن اگر پشیمان شوی غلطهایت را پاک میکنم !

———————————–

گاهی نه گریه آرامت می کند و نه خنده
نه فریاد آرامت می کند و نه سکوت
آنجاست که با چشمانی خیس رو به آسمان میکنی و میگویی : من فقط تورو دارم !

———————————–

وقتی خدا را دیدم که مشکلم را حل میکرد ، من به توانایی او ایمان می آوردم و وقتی حل نمی کرد می فهمیدم او به توانایی من ایمان دارد !

———————————–

در بی کسی ها گم شده بودم
خدا را دیدم که میوه ی امید تعارف می کرد !

———————————–

هرگاه که نمادی از امید در فنجان قهوه ات نمی بینی و در طالعت نیز خبری از معجزه نیست
بدان که خـــداوند همه چیز را به خودت سپرده تا بهترین ها را بسازی . . .

———————————–

خدا آن حس زیباییست که در تاریکی صحرا زمانی که هراس مرگ می دزدد سکوتت را یکی مثل نسیم دشت آهسته می گوید : * کنارت هستم ای تنها *

———————————–

تمام خوبی ها را برایت آرزو می کنم نه خوشی ها را !
زیرا خوشی آن است که تو می خواهی و خوبی آن است که “خدا” برای تو می خواهد . . .

———————————–

میان تمام تلاطم های زندگی فقط همین بس که میدانم
هستی . . .
همیشه . . .
همین جا . . .
درست در کنار من !

———————————–

هنگامی که افسرده ای بدان جایی در اعماق وجودت حضور “ خدا ” را فراموش کرده ای !

———————————–

تنهای تنها نیز شوم
بی کس و رسوا نیز شوم
باز هم آرامم ، خدا را دارم . . .

———————————–

تمام غصه های دنیا را می توان با یک جمله تحمل کر د: خدایا میدانم ک میبینی . . .

———————————–

راز زندگی آرام این است :
امروز در کنار خدا گام بردار و فردا را به او بسپار !

———————————–

خدایا ببخش که یک عمر عاشقانه هایم را خرج این و آن کردم و به تو فقط یک مشت خمیازه و کسلی و بی حوصلگی تحویل دادم !

———————————–

“ خاص ” فقط “ خداس ” !

———————————–

من خدایی دارم . . .
من خدایی دارممن خدایی دارم ،  که در این نزدیکی‌ست . . .
نه در آن بالاها !
مهربان ، خوب ، قشنگ . . .
چهره‌اش نورانیست
گاه‌گاهی سخنی می‌ گوید ،
با دل کوچک من ،
ساده‌تر از سخن ساده من
او مرا می‌فهمد‌ !
او مرا می‌خواند،
او مرا می‌خواهد ،
او همه درد مرا می‌داند . . .
یاد او ذکر من است ، در غم و در شادی
چون به غم می‌نگرم ،
آن زمان رقص‌کنان می‌خندم . . .
که خدا یار من است ،
که خدا در همه جا یاد من است .
او خدایست که همواره مرا می‌خواهد ،
او مرا می‌خواند
او همه درد مرا می‌داند . . .

———————————–

خداوندا ، بلندای دعایت را عطایم کن
تو ای معشوقه عالم
از این پس عاشقی را پیشه ام فرما
خدایا راستش من آدمیزادم
گاه گاهی گر گناهی میکنم ، طغیان مپندارش !
کریما من گنهکارم ، تو بخشنده !
بگو آیا امید بخششم بیجاست ؟
خودت گفتی بخوان ، می خوانمت اینک مرا دریاب
به چشمانی که می جوید تو را نوری عنایت کن
دو دست خالی ام را رحمتی دیگر عطا فرما . . .

———————————–

دست به دامان خدا که میشوم ،
چیزی آهسته درونم میگوید :
نترس از باختن ، تا ساختن دوباره فاصله ای نیست . . .

———————————–

خـــــدایا
آن زمان که همگان به انـــسان پشت می کنند،
تـنـــــها حضور تو . . .
تنهایی را طراوت می بخشد . . .
خــودت را از مــن دریغ نکن . . .

———————————–

دلم گرم خداوندیست که با دستان من گندم برای یاکریم خانه میریزد !
چه بخشنده خدای عاشقی دارم که میخواند مرا با آنکه میداند گنهکارم !
دلم گرم است ، میدانم بدون لطف او تنهای تنهایم
برایت من خدا را آرزو دارم . . .



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: اس ام اس , اس ام اس باموضوع خدا , ,
برچسب‌ها: اس ام اس خدا ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
دستهایم انقدر بزرگ نیست که چرخ دنیا را به کامتان بچرخانم اما یکی هست که بر همه چیز تواناست از او تمنای لحظه های زیبا برایتان دارم